Banana


I brist på idéer fick det bli en bananrubrik.

Hejhopp. Grått och dystert i skolan idag. Inte kul.
Slutade runt 14.50 och är hemma nu. Jag har hunnit göra svenskaläxan och väntar på thai-gryta med nudlar.
Senare ska jag longera Silver i hagen och trickträna Idomin.
_________________________________________________________________________
Idag var det "dag 10 - det här hade jag på mig idag", men jag märkte att det fanns två sådana likadana så jag hittar på en egen här och skriver istället "dag 10 - mitt favoritprogram". Torr fantasi har jag gott om.
Så alltså: Dag 10 - mitt favoritprogram.
Jag har fler än bara ett. Men absolut först kommer Ponnyakuten följande av Stylisterna, Top Model, Hollywoodfruar och Project Runway. Jag gillar Familjen annorlunda också. Nu vet ni!

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0