Your my better half


Mitt hjärta! ♥

All denna ångest om gymnasium. Om jag börjar på SRG Varberg så kan jag omöjligt ta med mig Silver OCH Idomin. Och att sälja Idomin är det absolut sista jag skulle göra! Det är egentligen upp till "skolan" (om man kan säga så?) om jag börjar där. Kan jag ta med mig både Silver och Idomin så tänker jag välja den skolan, om jag bara kan ta med mig en häst så väljer jag någon annan. För jag v.ä.g.r.a.r att sälja Idomin. Eller att änns låna ut honom på foder. Aldrig i livet, det är värre än att sälja tror jag. Wellwell, jag får fundera lite. Känns rätt sjukt att flytta när jag är runt 15 år, dessutom med hästen/hästarna!


Kommentarer
Postat av: Allie1432

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2011-05-17 @ 15:35:34
URL: http://allie1432.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0