Why don't you stand up, be a man about it?

Jag är helt slut verkligen!
Idag har jag lyckats äta i alla fall, lite men alltid något. Jag mår illa och jag lovar att middagen inte kommer vara länge till i magen.
Stackars hästarna som fått stå i flera dagar, men jag blir anfådd av att resa mig från soffan bara. Jag tog ut hästarna i hagen förut och när jag kom in somnade jag som en stock på soffan för jag blev så trött. Något står inte rätt till! 
Nu börjar jag bli trött igen för jag har varit vaken i 2 timmar, väldigt ansträngande om ni frågar mig.

Dags att sova!


Kommentarer
Postat av: Sara

HEJ SÖTNÖÖÖÖÖÖT! :D<3

älskar att du har paramore texter som rubriker, an a lav jo! HARE! :D

2011-02-28 @ 19:36:19
URL: http://freakwithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0