Uppe med tuppen

Undrar varför detta inlägget står att det publicerades 12 på natten när jag la upp det på morgonen? :P

God morgon :)
Alldeles strax ska jag byta om och ut till stallet. Jag är lite seg idag för jag har lyckats åka på en redig förkylning :( Men stallet måste ändå göras. Silver skall få sin dos av hoppövningen och Idomin skall tricktränas, kanske lite 7 games med honom också. Inte helt fel!

Jag har även en liten överraskning till mig själv som jag kom på igår.
Ibland får jag snilleblixtar! Ni får se sen vad jag menar.
Vi hörs senare med film/bilder från övningen med Silver :)

Jag och Idomin övar spansk skritt!

Ps. Nu har jag gjort lite mer ingående i kategorierna. Alltså en kategori för varje häst! Där står det som enbart träningen med Idomin t.ex. Det blir lite enklare om ni bara vill läsa om en av hästarna!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Snygg bild _D

2011-02-16 @ 11:09:46
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0