Torsdag!

Tråkigt att dagarna går så fort när man är ledig! Jag vill ha lov jämt..
Idag tänkte jag ha lite dressyr med Silver. Jag tror att han kan ha lite träningsvärk idag efter igår. Han har ju inte blivit hoppad på länge, även om det inte var några höga höjder.
Tills idag hade jag planerat att vi skulle ha lite lätta övningar. Så som skänkelvikning i skritt och trav och jag tänkte även att vi skulle prova på galoppserpentiner. Det kan nog bli kul! Får se om mamma kan fota eller om jag bara tar lite porträttbilder efteråt :)

I morgon får han vila eftersom jag och mamma skall ner till Varberg och kolla på Sveriges Ridgymnasium. På vägen dit skall vi till Ullared också, haha! Han kan behöva en vilodag, han har gått 5 dagar i rad nu, ganska hårda pass också. Duktiga lilla Sille.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ne vilka gulliga hästar :D är det dina allihopa? :D

2011-02-17 @ 09:59:30
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: elin

fin blogg



allt bra med idg ? :)

2011-02-17 @ 10:45:54
URL: http://pownies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0