My heart is yours


Foto: Jag
Nikon D5000, 18-55mm

Red ett dressyrpass på Silver förut. Han har blivit så mycket bättre än när jag precis hade fått honom (ca 4 månader sedan). Nu sänker han sig inte lika "oärligt" utan han tar verkligen i, höjer ryggen och är i uppförsbacke. Sådant gillar vi!
I morgon får jag se vad det blir för typ av ridning. Jag tänkte nog att vi skulle hoppa faktiskt, det kan bli spännande. Eftersom vi bara har hinder som är fasta, dvs kan inte bli högre än 50 cm, så har jag världens smartaste idé. Ni vet sådana där "bockar" att hänga sadeln på? Dem kan man ju ha som hinderstöd. Vi har gamla bommar som är väldigt långa från vårat staket runt gården som går att använda som ja, bommar helt enkelt. Hur bra som helst kan det bli! Jag får se om det blir hoppning eller dressyr. Eller kanske longering.

Nu vill hästarna ha sitt kvällshö, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0