Morgondagen

God kväll!
Jag har just bakat chokladbollar med pärlsocker och kollat på Stylisterna. Nu ska jag titta lite på TV och vänta på att mamma ska komma hem.
I morgon blir det gles uppdatering eftersom jag är i Varberg hela dagen och kommer hem på kvällen, då är det fullt upp att fixa i stallet. Skall försöka fixa några tidsinställda inlägg åt er! :)
Detta betyder alltså att hästarna har vilodag i morgon. Silver har gått 6 dagar i rad nu, så det kan han verkligen behöva!

Jag tänkte fortsätta smaska på mina chokladbollar och sen dejta kudden :)
God natt!


Gammal bild på Freja och Idomin.
Det var sommar men jag skulle bara testa Idomins nya regntäcke! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0