Big dreams are made of this..

Dag 15 - Mina drömmar
Min största dröm är att bli rik och bo på en hästgård i Norge och jobba som mäklare, och fotograf vid sidan om.
Jag vill kunna jobba när jag vill (sällan!) och slösa massa pengar och bara leva livet!

Sen vill jag ju ha massa fina kläder också, men det är nog lättare att få fina kläder än en hästgård i Norge tror jag.
Fast man vet ju aldrig, haha.

Jag ska i alla fall byta efternamn till Karlsen när jag blir äldre (18-20 år). Mamma hette det innan hon och pappa gifte sig och det underbart vackra efternamnet Persson förstörde hela norska-släkten. Mamma är norsk vilket resulterar i att jag också blir lite norsk. Och nästa sommar (2012) ska vi åka till Norge med hela våran släkt, längtar verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0