Till tävling?

Blev så glad igår när Selina sa att när jag och Silver hittar varandra bättre i hoppningen så kommer vi hur långt som helst och hoppa hus! Självklart gjorde ju det mig ännu mer tävlingssugen och det känns bra att hon tror på oss. Vi gjorde redan framsteg efter 1 timma på träningen igår.
Och då blev jag ju otroligt sugen på att ha massa fina outfits på Silver så detta vill jag ha till honom sen om vi börjar tävla, vilket jag verkligen hoppas att vi gör. Hur söt hade han inte varit i cerise?
Schabraket ska jag ha, ev luvan också. Tänkte egentligen ha det i brunt, men det är ju så tråkig färg. Stigbyglarna och pannbandet känns utanför min budget. Jin Stirrup och Swarowski.. Nä, det får räcka med hans swarowskiträns! ;)
Schabrak - GlenGordon
Huva - GlenGordon
Stigbyglar - Jin Stirrup
Pannband - Swarowski

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0