Och så var det lite shopping igen.

Jag vet att jag inte brukar visa upp vad jag köper - om det inte är till hästarna - i vanliga fall, men idag har jag 0.00 inspiration till något bra inlägg. Så i brist på annat får ni veta vad jag shoppade lite idag. Skulle ju som vanligt inte handla något, men ni vet ju hur jag är.
Det blev pärlor igen, så nu har jag rätt mycket att göra något av! Så ja, lite delar till smycken, läderband, bindringar och sånt där som jag älskar. Ett par jeans (mitt enda par, hatar jeans..), en kofta, en läderplånbok, en ugglering och en jättesöt nyckelkrokhängare fick också följa med hem.
Jag hade tänkt lägga i ordning alla mina pärlor & tillbehör nu, får väl se hur lång tid det tar! Sen ska vi äta kräftor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0