Mys

Just nu är jag överglad! Varför får ni se senare ikväll, runt 9 - halv 10 skulle jag tro :D
I alla fall, nu ska jag äta lite och kolla på underbara Svaleskär. Var ju inte hemma i torsdags då det gick, så jag får se det nu i stället! Höjdpunkten på veckan, alltid. Eftersom det är söndag idag så är det ju inte långt kvar till nästa avsnitt igen, haha.
Funderar på att äta sparrissoppa till det, med qournbitar i och något mörkt bröd, mums! Ja, så får det nog bli faktiskt. Jag har ju börjat mitt nya liv nu förresten, får bara t.ex dricka ett halv glas cola på fredag och likadant på lördag. Eller en vanilla coke (min absoluta favorit, all over) på hela helgen. Godis äter jag knappt längre, men det får jag bara äta max 10 st på lördagar. Och det går bra faktiskt, har tröttnat på socker, haha.
Jaja slut på tjatet, nu ska jag fixa lite mat och kika på Svalis! :)
Försöker desperat få upp det djävulska cocopopspaketet hemma hos Josefine i somras.

Förresten, säg detta fort: Apan på cocopopspaketet.
Vi gick runt och sa det hela förra sommaren. Jag & Josefine har för mycket fritid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0