Mountain Horse scs3 -vs- Pioneer Crocodile

Jag och min vanliga beslutsångest har precis upptäckt ett par nya stövlar som ser jättebekväma och snygga ut. Nämligen Mountain Horse scs3. De ser ut att ha ett riktigt grymt grepp och dragkedjan är väldigt kraftig så jag antar att den är av bra kvalité. Svarta, vanliga och faktiskt snygga. Har hört många som är nöjda med sina, att de håller, är bekväma, "säckar" inte ihop sig osv. Jag vill ju ha ett par helt vanliga. Och då tycker jag att scs3 passar bra. Sen har jag även kärat ner mig i att de är röda streck under.. Vet inte varför, men det gjorde hela stöveln, även om det nästan inte syns. På något vis passar de ihop med mina svarta Sprenger stigbyglar (tänkte byta ut fästet till rött dessutom..!)
Sen kom vi då till de älskade Pioneer Crocodile. Det kommer aldrig finnas finare stövlar än dessa, men jag är rädd att jag tröttnar (som jag gjort på mina Tretorn). De är lackade och mönstrade, och egentligen vill jag ha några som är släta och svarta. Samditigt som de lockar otroligt mycket. Vore i och för sig synd om jag tröttnar på dem!
Åh beslutsångest! Vill ha Scs3 pga funktionen, komforten och kvaliten. Men Crocodile är sååå gudomligt snygga..
Men jag sparar och så får vi se vart jag hamnar. Vill helst ha båda två, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0