Morgondagen

Snart ska jag faktiskt sova för jag är dötrött efter dagen. Deckade liksom på soffan förut efter min frukost kl 13 och sov till 15.37.. Sen var det bara upp och duscha och iväg till kalas, nu är jag hemma igen.
Skönt att både jag och Silver får sovmorgon i morgon, hoppträningen börjar inte förrän 17! Så vi har god tid på oss, till skillnad från idag då han måste äta 2 timmar innan träningen börjar för att inte få håll, sen ska han göras i ordning, sakerna ska fixas osv. Kändes som om jag gick upp innan solen..
I morgon skulle det bli lite mer individuell träning (idag tränade jag tillsammans med en tjej som heter Moa), vi får väl se hur det är :) Hoppas vi jobbar lika mycket på lydnaden som idag, det hjälpte väldigt mycket.
God natt säger jag, så hörs vi i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0