Grå/silver/svart outfit

Mycket outfits det senaste, men hoppas ni tycker om det. Jag har inte så mycket att skriva om för tillfället nämligen. Har ni någon speciellt färg som ni vill att jag ska göra outfit av? Säg till i så fall! :)
Stövlar - De Niro
Huva - Schockemöhle
Schabrak - Schockemöhle
Stigbyglar - Jin Stirrup
Benskydd - Eskadron
Boots - Catago
Pannband - GlenGordon
_____________________________________________________________________________
Jag ÄLSKAR benskydden! Synd att jag inte hade svart utrustning till Silver. Jag har ju det i och för sig, men tekniskt sett är inte det hans sadel, så jag vet faktiskt inte om den ligger korrekt. Kanske borde ta och kolla upp det, tänk vad snyggt med den sadeln + swarovskitränset och eskadronskydden. Mums!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej!

Har följt din blogg ända sen du började, haha! Tycker att den är grym, massa creed till dig!

Iaf, jag skulle vilja att du gjorde en limegrön dressyr-outfit, om du vill alltså! Tror att många skulle uppskatta det, även jag då :D

Kram!

2011-08-21 @ 15:17:13
URL: http://feliciablomqvistt.devote.se
Postat av: amanda

Mkt fin blogg och outfit! :)

2011-08-21 @ 16:05:36
URL: http://stallsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0