Lila/ljusblå outfit?

I morgon på hoppträningen tänkte jag köra på lila outfit! Häftigt va?
Problemet är att jag inte har något lila i klädväg, bara till Silver, ett schabrak då. Det är visserligen dressyrschabrak tror jag i alla fall, men det är stl ponny så det ser inte stort och "dressyrigt" ut. Så det får gå ändå!
Antingen får jag åka och köpa någon t-shirt/piké på h&m (eller liknande) i morgon innan träningen, eller så får jag leta reda på något hemma. Känns omöjligt att vi har något lila eftersom alla i min familj avskyr lila förutom jag, haha. Mindre lyckat kanske! Jag får leta helt enkelt, annars blir det kanske ljusblått. Eller det vanliga bruna, kanske beige. Eller rosa, åh så sött! Äh vi får se helt enkelt :D
Rörigt inlägg, men ni förstår nog vad jag menar, haha.
Eskadron har mycket fint och väldigt häftig utrustning tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Heej! Fin blogg du/ni har! Tänkte kolla om ni/du skulle vilja anmäla sigtill VECKANS BLOGG? Ett inlägg om veckans blogg finns nu på bloggen.! Man har fram till på Onsdag att snmäla sig.

/Cornelia - www.kindofscofield.blogg.se

2011-08-09 @ 14:31:12
URL: http://kindofscofield.blogg.se/
Postat av: kajsa

jättefint schabrak =)

2011-08-09 @ 19:33:24
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0