Dagens pass

Kom in från stallet för ett tag sedan, har ätit lite och ska snart sova. Ställt klockan på 05.45. Mmmmh, livet <3
Red markarbete med Silver. Mycket volter och "hoppade" även två studshinder, upphöjda bommar rättare sagt. Ca 4 gånger i varje varv bara för att mjuka upp ryggen lite. En del tjaffs i galoppen var det idag, men det var pga att han fick som sagt "hoppa" lite och då trodde han att han skulle få fortsätta. Då var han på språng hela tiden i galoppen. Jag blev lite trött på det faktiskt, men efter ett tag, in mot slutet så kom han ner till en hyffsat lång, låg och rund form. Så jag travade av honom i den formen sen avslutade jag. (Red hela passet i den formen, då det är det vi fått rekommenderat). Han var väldigt fin i traven och jag höll inte änns i tyglarna mesta delen. Han bär upp sig mer och mer för varje pass i traven, vilket känns bra!
Bild från min födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0