Frejapass

Har inte ridit på 2 dagar tror jag. Håller på att få psykbryt! Så nu tänkte jag gå ut och rida Freja lite, det händer sällan nu för tiden. Har saknat att lulla runt på min lilla skogsmullaprinsessa. Hoppas den lilla kråkan sköter sig bara!
Det blir nog barbacka, annars blir det rosa outfit tänkte jag :) Ska nog ta att testa Silvers Swarovskiträns på henne, hon kommer vara en skönhet i det! Det är storlek cob men det är lite stort för Silver och Freja har full-xfull så det ska nog passa :)
Kollade precis ut genom fönstret och såg att det ösregnade. Men vad gör det? Man kan ju inte hoppa över att rida för lite regn, haha. Dock blir det inga bilder/filmer eftersom jag är rädd att regnet förstör kameran!
Hörs senare!

Jag och skorpan för ett tag sedan. Jag vet att jag förstör halva den undre bilden men man ser så tydligt hur hon bär upp sig på den så jag var bara tvungen att visa er, haha. Ignorera mig där helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: okej.. :)

Fast stövlarna är ju svarta?

2011-08-19 @ 22:46:59
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

sv : jaha ;D fast det kan bli lite svårt.. eftersom jag inte har några helsvarta som sitter bra

2011-08-19 @ 23:42:24
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0