Catago Ice

Klickade mig in på sidan där mina ridbyxor fanns som jag köpte igår. Såg att den sidan hade fått in något häftigt från Catago. Nämligen schabrak, benskydd, boots, pannband, spö, grimma + grimskaft i flera neonfärger. Man kunde klicka på "läs mer" och där valde man storlek och färg och samtidigt som man får en hel outfit räknas priserna ihop (ni förstår vad jag menar när ni kommer in på sidan).
Jag tyckte det var helt okejfina saker för att vara så billigt! Häftigt att komma helt neonrosa eller neonorange till en tävling liksom :) De gröna bootsen + benskydden skulle nog till och med jag kunna tänka mig till Silver.
Tryck HÄR och läs mer om utrustningen!
Himla sött till a-b-ponnyryttare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0