Börjar spara till min kärlek nu...

Jag har säkert nämnt det tidigare, men sen fleeera månader tillbaka har ju min allra största kärlek varit Jacson Pioneer Crocodile stövlarna. Alltså, de är verkligen TO DIE FOR x 100!
Jag har misslyckats flertal gånger med mina besparingar, t.ex "Åhhh ett swarowskiträns! *köpa*", ja ni fattar.. Så nu har jag bannemig bestämt mig, från och med idag börjar jag spara till dem. Och fort ska det gå, jag ska verkligen investera dessa underbaringar inom en kort period!

Hur fina? :o

Kommentarer
Postat av: louisa

TACK:D hm, dom är jätte fina;)

2011-08-03 @ 20:46:34
URL: http://hastbloggiss.blogg.se/
Postat av: Jossan

sv: om hästarna rymmer så kommer dom ingenstans, de är liksom bara åkrar och hagar överallt där xD haha ja på vintern är de svårt att cykla :P och de är kanske lite långt att gå från bussen :P

2011-08-03 @ 21:57:19
URL: http://nhwestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0