Sommarvärme

Glad påsk förresten! Jag har fått tre påskägg nu och sitter här i min säng och mölar. Jag kommer rulla ut från mitt rum sen, haha.
Jag vaknade runt 10 och gick upp och letade efter mitt ägg, sedan gick jag ut till stallet och tog ut hästarna (mamma morgonfodrade) och mockade, städade och plockade undan lite. Jag tog ut hästarna i linne och shorts, så himla undebart! Hade med mig en nötkräm också, Idomin ville gärna smaka och tyckte det var jättegott. Haha, gulliga lilla korven.
Så nu är jag inne i alla fall, jag ska vara ute i solen idag, och spela sims för det var så längesen :)
Det var alldeles för varmt för att rida nu på förmiddagen, termometern visade på 22.8 i skuggan! Helt galet egentligen. Verkligen riktig sommarvärme. Så jag rider ikväll vid 19 ungefär istället. 

Min fina pojke i somras!

Tre påskägg och mina megaostkrokar väntar på att bli uppätna, måste gå :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vilken söt häst!! :D

ÄR det shettis eller? :)

2011-04-24 @ 11:40:44
URL: http://sandriey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0