Slutet på veckan

Nu sitter jag här i min säng igen. Jag har, som varje söndag, precis kollat klart på ponnyakuten och ätit massor av frukt. Duschat har jag hunnit göra också, men det är väl ganska självklart kanske. Jag längtar efter att få sova faktiskt, vilket inte händer så ofta, haha :P
I morgon får jag inte heller någon sovmorgon, när jag väl har det (en gång i veckan) ska jag släppa ut hästarna. Det är så typiskt. Men jag överlever nog, börjar sent och slutar tidigt i morgon, kan nog inte bli bättre för att vara en måndag. Får se vad jag hittar på med hästarna när jag kommer hem. Har för tillfället inga idéer, men det kommer under dagen skulle jag tro :)
Nej nu måste jag sova, god natt mates!

(Fotad samma dag som jag fotade Silver i hagen)
För en gångs skull en bild som inte är häst-relaterad ;)


Kommentarer
Postat av: Caroline - TÄVLING, Vinn förstoring av din bästa hästvårbild

SV: Jo, men jag har gått ett år här i Sundsvall efter att jag flyttade hit :)

2011-04-10 @ 23:43:04
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/
Postat av: Gabriel

Fin blogg

2011-04-11 @ 00:06:03
URL: http://demagog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0