Roligt liv.

Sitter vid mitt högst oanvända skrivbord och pluggar. Jag har suttit här i några timmar nu och börjar tröttna. Har bara gjort NO hittils, vilket resulterar i att jag har matte och SO kvar. Blev inte på bättre humör av att mamma kom in och sa: "Du gör väl matte också va?" Typ som om jag inte pluggar tillräckligt. MORR! Bara för det är jag megairriterad nu. Men klaga hjälper tydligen inte (ellerrrr?) så jag måste återgå till mitt superroliga liv.
Får gå ut till hästarna senare när jag är färdig. För en gångs skull prioriterar jag skolan före hästarna, händer ytterst sällan vill jag lova!

TAGGA!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Som jag då! jag hatar skolan och hatar att plugga!Vilken fin blogg du har!:) Å har du en häst som heter Silver! min Cponny som dog i sommras hette silver, han vart 27 år, nu sköter jag en varmblodig travare:)



Tävlar du mycket med dina hästar?

Jag är inte så förtjust i tävling, vill hellre rida på ett naturligt sätt och ha KUL med hästen:)

kolla gärna in på min blogg någon dag, mvh johanna



2011-04-06 @ 17:45:43
URL: http://izalive.bloggo.nu
Postat av: Johanna

Tack för att du tittade in på min blogg:) Vilka små söta hästar du har:P



mvh

2011-04-07 @ 12:12:32
URL: http://izalive.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0