Renoverat rum

Idag har vi rensat i mitt rum. Hela 5 soppsäckar med leksaker (!!!) och andra saker har vi slängt. Nu finns det inte ett enda spår av leksaker här inne, inte för att jag brukade leka med leksaker, haha. Men det har ju funnits kvar sen jag var mindre. Vi ska bara måla om min röda vägg till vit och måla om lite andra grejer vita. Innan hade jag röda mattor, röd säng, röda gardiner, och ALLT var rött nästan. Nu är allt vitt utom en fondvägg :)
Efter vi hade rensat åkte vi till IKEA och köpte vitt överkast, vitt bord, ben till sängen, en sjalhängare (som jag använder som tights-hängare), jordens finaste spetsgardiner, krukor och en lampa. Jag vill köpa en klädställning och rensa ut mitt skåp och ändra lite med skåpet sen är det mesta färdigt. 
Nu är det finare här inne, det ekar lite grann. Underbart!
Funderar på att ta ner mina planscher från väggen. Har jag mage att dumpa Johan därifrån? Han har suttit där sen 2009. Lite hemskt :( Jag får fundera på det!

Mina fina gardiner, den nya lampan och krukorna. Syns visserligen inte xD


Den blå stolen skall bytas ut mot en vit också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0