Hoppning med Sille

Hoppade Sille idag, borta i paddocken. Han var pigg som vanligt men ändå hyffsat lugn för att hoppa. Det var ju 22 grader i skuggan och i paddocken står solen på hela tiden, så det var verkligen jättevarmt! Vi blev jättesvettiga, både jag och Sille.
Vi hoppade enstaka hinder bara, han har ju inte hoppats ordentligt på väldigt länge, så vi tog det lite lugnt. Gick upp till 1 m ungefär tror jag. Självklart började jag ju inte med att hoppa en meter, men ni förstår säkert vad jag menar.

Vi hoppade i höger varvet också, men mamma tog nästan bara kort i vänster eftersom hon stod i skuggan med Idomin och det var närmast. :)

Lilla Sillen tillbaks i sin box igen.
Filmen :)


Kommentarer
Postat av: Elin "hästblogg"

Vilka fina bilder :) Fin video

2011-04-22 @ 15:54:58
URL: http://alllroundryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0