Heeeemma

Nu har jag landat i min säng igen. Har haft massa kul hos Elin med Kajsa, Lisa, Josefine och Lovisa, haha.

Jag hann faktiskt med allt jag skulle innan jag skulle gå förut, ett mirakel! Lite tight om tid, men det gick :) Och förut kom mamma hem med min clutch (säger alltid att det jag vill ha är "mitt", haha!) från Tiamo som jag ville ha igår. Aaah den är så fiiin! Men den ska jag inte inviga förräns på skolavslutningen (om 46 dagar, jag vet - SENT!) tillsammans med min Lipsy klänning. Kan. Inte. Bli. Bättre.

Men nu ska jag sova. Silver fick vila idag för jag hann inte. Jag vet att jag hade all tid i världen egentligen, men jag är ju rätt långsam av mig. I morgon ska han bara ridas igenom lite tänkte jag.
God natt :D

Silver i en (misslyckad) galoppfattning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0