Dagen/dagens ridpass

Idag hoppade jag Silver i paddocken. Satte upp en "bana" på två hinder (haha). Men det räcker gott och väl för att han ska kunna hetsa järnet och gasa som en galning. Mamma filmade och tog kort men det blev inga bra alls. Tråkigt. Han var i alla fall duktig men väldigt pigg idag, sånt får man ta.

Jag kollade precis klart på Lyxfällan där Rosanna Charles och Jackie Ferm var med. Såg först Rosanna och tänkte att jag kände igen henne jättemycket. Sen kom jag på att det faktiskt var den Rosanna jag tänkte på, haha. Häftigt ändå :)
Nu ska jag äta, duscha och sen sova. Börjar 9.30 och slutar 10.30 i morgon, sköönt!

Min fina för ett tag sedan :) Manen är så söt på denna bilden :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0