Cause' Im shouting your name all over the town

ÄNTLIGEN! Det blev ett efterlängtat slut på denna veckan vill jag lova. Jag är hemma nu i alla fall, och bara legat i soffan de senaste timmarna, somnar nästan faktiskt. Jag har visserligen stallet kvar också men det är ju helt okej.

Idag ska jag nog rida Silver med sadel och träns, det var ett tag sen. Jag har bara trickat honom det senaste, gjort games och tränat på inkallningar. Det får nog bli svart idag (svarta sadeln + svarta hacket). Eller brunt.. Haha, har inte riktigt bestämt mig.  
Freja skall tricktränas och Idomin ska jag leka lite med bara, öva inkallningar osv. Det är ju trots allt fredag :)

Freja var jättesuperduktig igår. Hon gick hela fyra steg i spanska skritten! Och Idomin gick ner i buga för första gången, han nuddade med knäet/benet i marken! Så duktiga :)
Jag fotade när Silver fick springa i hagen också, har runt 300 bilder på det.

En fin bild från igår på Silver :)


Kommentarer
Postat av: kajsa

härli bild :D

2011-04-09 @ 21:09:13
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0