Bilder från häromdagen

Måste bara ta detta igen så ingen missuppfattar: Det är mest bilder från vänster varvet (som vanligt) och det beror på att om mamma skulle tagit kort i höger varvet så hade hon varit tvungen att stå i mitten och då stod hon i vägen, plus att hon hade Idomin i andra handen. Ja, vi hoppade i höger också, men det är inte så kul med bilder bakifrån tycker jag, och det skulle blivit bilder bakifrån om hon skulle tagit i höger varvet från den vinkeln hon stod i.

Hursom, här är några bilder från i förrgår :) Printade från filmen eftersom det bara blev failbilder annars.
Mamma är inte så bra på det här med manuell fokusering har vi nog förstått nu, haha.


Men jag kände för att bjuda på failbilderna också. Skratta så mycket ni vill, jag kallar det ögonblicksbilder, haha!

Typ här.. Vad gör han med frambenen? Haha

Smidigt Ida.

Jag valde att ha en bom bara, men det är för säkerhetens skull. Han har mindre risk att skada sig om man bara har en. Eftersom, om han snubblar/river, det bara är en bom att riva. På snettigenom-hindret är det två, men den undre ligger på marken.


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

fast oftast river de inte ner alla bommar utan bara en om de inte kraschar in i hindret ;)

2011-04-30 @ 17:05:41
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Anonym

funderat på att lära dig rida ?

2011-04-30 @ 22:10:15
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Söt ponny :)

2011-05-01 @ 00:30:43
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: CHRISTINE :D

Ni är så fina :)) och duktiga såklart (y)



Där du undrar vad Silver gör med benen så ä det ju självklart, han poserar. Man måste ju va fin på bild :3



Och till anonym(?)

Ja, jag har faktiskt funderat ibland, men hästar är inte riktigt min grej, du sj? ;)

2011-05-01 @ 09:28:22
URL: http://christinehylen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0