@ Skolan

Sitter och har NO fram tills 15.55. Håller nästan på att krivera av värme.  Jag är sämst på NO och det är det tråkigaste som finns! :( Men jag slutar ju snart så jag ska inte klaga. Påsklov på fredag också.

Idag är sista dagen Silver går utan sko, så han får den imorgon kl 12. Om jag räknat rätt är han nog tillgänglig att rida på lördag, men jag tycker att han är värd att vila hela helgen faktiskt.
Nu måste jag fortsätta skriva på mitt galet trista arbete. Lisa kanske inte vill att jag ska vara så osocial, haha.
Hörs kanske senare. :) 

Gammal bild på mig och Kurreburrebus :)


Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. jo det går väl skapligt bra :)

2011-04-13 @ 15:58:42
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hur länge hade ni no då? ;o

2011-04-13 @ 19:25:56
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Alltså du sitter och bloggar när du jobbar med Lisa, haha ;)

2011-04-14 @ 18:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0