Sjuk, igen!

God morgon!
Min hals gör fortfarande lika ont som den gjorde i måndags när jag blev sjuk, och det har inte blivit bättre över huvudtaget. Nu har hostan kommit igång också och jag hostar upp både inälvor och slem. Nej, usch, det lät äckligt, haha. Men ja, ni fattar grejen. I morse vaknade jag med feber, igen. Den hade försvunnit (någorlunda) och nu kom den igen. Josefine tror att jag har halsfluss/streptokocker (haha hur stavas det?). Varken te, glass eller vilka som helst halstabletter i hela världen hjälper det minsta lilla mot halsen. Ingenting hjälper!
Mamma och pappa åkte iväg för att handla någon varmvattenspump för våran har gått sönder, och då sa jag att mamma skulle köpa Bafucin eller Strepsils till mig. Och godis då.

Hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0