Silver Lad!

Åh, vad jag inte hinner med någonting när det är vardagar. Sorgligt men sant. Den enda lediga tiden jag har är när jag och Lovisa cyklar hem från skolan (vilket tar max 10 minuter), sen är det fullt upp hela dagen. Har pluggat sen jag kom hem, men haft pauser i mellan såklart. Sen har jag ätit och inte gjort så mycket mer. Riktigt tråkigt verkligen. Idag hade jag NO och Svenska prov, i morgon har jag Engelska och SO prov. På fredag har jag Engelska inlämning + redovisning. Lite att göra? Eh, ja. Men jag skall inte klaga, för Silver kommer på lördag. Wiho!

Min finfina lilla ponny!


Bara jag som inte fattar varför Idol går idag, det är ju måndag och det går på tisdagar-fredagar? Weird.

Men nu jag måste återgå till mitt arbete.
XOXO Idaho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0