One last

Och just det! Jag hade inte Odd Molly tunikan som jag sa att jag skulle ha (den blå). Utan jag hade min röda Odd Molly i stället, ni ser den b.la bakom glassen på bilderna förut. Men sen hade jag samma tights, knästrumpor och Hunter stövlar. Har dock ingen "dagens bild" på det, men hoppas ni kan föreställa er det i alla fall, haha :)
Och just det nr.2! Jag hade rosa skinnjacka.

Nu ska jag .. äta. Nej, jag ska göra i ordning mat till imorgon eftersom vi skall orientera hela dagen. Sen sova.
Förra året när vi orienterade där vi ska orientera i morgon (väldigt mycket orientera blev det nu), så tappade vi bort oss och var borta i 3 timmar. Alla lärare började leta efter oss i hela skogen, hahaha. Vi gjorde det ju i skogen men vi lyckades på något vis komma ut på en landsväg bland kolonistugor och ridvägar. Sen fick vi gå igenom en parkering, som var tom, och gå igenom en bäck, jag blev lagom blöt!. Ja, det var mycket som hände den dagen alltså. Hoppas det går lite bättre i morgon i alla fall, haha.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0