My beloved details

Jag älskar verkligen ringar. Jag köpte ju hela 6 st ringar nere i Turkiet, de hade väldigt (och då menar jag VÄLDIGT!) mycket fina ringar där. Hade kunnat köpa alla! Här är alla mina 13 underbara detaljer <3
(De står rankade i "favorit" ordning ;))

Från vänster:
1. Georg Jensen - Absoluta kapet! (5 kr på marknad)
2. Affär i Turkiet - 80 sek
3. Affär i Turkiet - 40 sek
4. Affär i Turkiet - 190 sek
5. Affär i Turkiet - 80 sek
6. Döskalle från Glitter - 79 kr
7. Svart m. "strass" Gina Tricot - 25 kr 
8. Gammal ring jag fick av mamma
9. Affär i Turkiet - 60 sek
10. Vit & silver, affär på Liseberg - 80 kr
11. Affär i Turkiet (samma affär som alla andra ovan) - 30 sek
12. Vit rosett Bik Bok - 39 kr (tror jag?)
13. En ring man fick från en tidning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0