Markera

God morgon!
Jag kom på det igår kväll, att jag inte hittar hur man ändrar färg där det står vilken tid inläggets skrevs. Jag hittar verkligen inte tillbaks till den färgen jag hade innan. Jag skall försöka hitta det. Så jag tänkte bara säga att om ni vill se vilken tid jag skrev ett inlägg så markera brevid kategorin vid inlägget, så att det blir såhär:


Om ni vill ha koll alltså ;)
_______________________________________________________________________________________________

Snart kommer storasyster och rider och lämnar min tröja. Jag har sagt det typ 50 gånger nu känns det som.
Och idag får jag se vad jag hittar på. Jag måste i alla fall städa mitt rum som jag inte gjorde igår. Väldigt jobbigt om ni frågar mig, men det måste göras.
Jag antar att denna dagen kommer spenderas hela dagen vid datorn, som vanligt på helgerna. Läsa min grymma bok måste jag ju göra också, har kommit ganska långt nu. Fick ju den ändå i förrgår, haha.

Senare får ni se bilder på min nya Monki kjol och Nelly tröja.
Men jag tror ni har fattat det vid detta laget egentligen, haha :)

Hörs senare! Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0