Halsduk

God morgon!
Vet ni vad jag håller på med? Nej, och det kan ni nog inte gissa heller! Jag håller på att virka små blommor i vitt och rosa garn som jag sedan skall sy ihop och det skall bli till en halsduk. Coolt va? Jag började med det förra hösten eller något, men jag gav upp eftersom jag inte visste hur jag skulle sätta ihop alla blommorna. Men nu kom jag på en lösning så jag fortsatte ett år senare, haha. Den är nog klar om 1 ½ - 2 veckor ungefär.

Såhär ser blommorna ut. Man ser verkligen jättedåligt, men den första är en helt färdig, och den andra är med bara ett lager (det skall vara två lager).

Ni ser lite tydligare på denna sista bilden, men blomman är inte klar ännu :)
Det tar ungefär 10-15 minuter att göra en blomma i dubbla lager.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0