Ben & Jerry

Mamma skall köpa Ben & Jerry glass till mig på vägen hem, jag längtar verkligen för det var jättelängesen jag åt Ben & Jerry, världens bästa glass. Jag sitter verkligen här och dregglar medans jag checkar in alla deras smaker.

Jag tänkte att jag ville ha Jamaican me crazy, om inte den finns så vill jag ha Bohemian Raspberry och om den också är slut så vill jag ha Strawberry Cheesecake (den finns alltid). Men jag gillar Fairly Nuts och Phishfood också, alla är egentligen goda. Lite svårt att välja. Några jag vill smaka på innan jag dör är Peace Of Cake, Turtle Soup och Créme Brûlée!
Visste ni att Ben & Jerry har ca 65 smaker på glass?
De säljer även glassen som "pinnar" och i "liter", alltså i större lådor.
Detta är bara några..


Vilken är din favorit?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh! vet du hur god brownie glassen är?!:D det åt jag asmycket av i sommras, och lär göra det nu i sommar med, MUMMS:)

2011-04-07 @ 12:29:56
URL: http://izalive.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0