Träning


Idominis <3

Hello. Jag är faktiskt redan vaken! Jag ställde klockan på 9, gick ut och gav hästarna mat och tränade Idomin i hagen. Eftersom det är så högt gräs (det går till hans mule) och vått/slaskigt så var det extra segt och jobbigt för honom. Och framför allt för mig! Han var jätteduktig i alla fall och vi tränade i ca 30-40 minuter tror jag. Började på ett nytt trick; han skall backa när jag står framför honom och nuddar han med spöet/pinnen längst bak vid svansen. Han lyckades på första försöket, söte. Nu funderar jag på att äta lite (något annat än choklad) eftersom jag skall åka och fota på en innebandymatch senare. Hörs sen eller så fixar jag lite tidsinställda inlägg, hoppas det är ok!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0