Ligger och tycker synd om mig själv



Hejsan hoppsan.
Vaknade i morse och hade otroligt ont i både mage och huvud. Trodde på riktigt att det var min sista stund i livet. Nejdå, men ni fattar grejen. Så mamma ringde till skolan och sa att jag var hemma idag. Rätt skönt faktiskt, då slipper jag ljuga för min lärare och säga att jag var på gymnasiet jag skulle besöka, fast jag inte var där. Jag som är så bra på att ljuga menar jag. Haha, eller inte. Fast det är ju ändå inget måste att gå dit, tror jag. När vi valde vilket vi skulle besöka så fanns inte det jag ville gå (vill inte gå det längre), det låg nämligen inte i Göteborg. Då tog jag angereds gymnasium bara för att.

Just nu kollar jag på alla disney kanaler som finns. Cartoon Network, SVT Barnkanal (bolibompa för tillfället!), Disney XD, Disney Channel och så vidare! Finns inget bättre än att ligga i soffan och kolla på barnprogram. Speciellt när dem söta så ungarna skall sjunga en sång, åååh ♥
Måste gå, nu börjar Konstapel Abel.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0