Tomorrow


Världens finaste <3

Imorgon struntar jag i gymnasiedagen (ooohh naughty!). Både jag och Lovisa. Så himla coola är vi. Har aldrig skolkat i hela mitt liv, så jag tänkte - det var väl på tiden? Nej, men egentligen gör det ingenting eftersom ingen vet ifall vi är hemma och sover eller är på ett okänt gymasium liksom. Så jag rider på morgonen :) Först Silver och sedan kanske Idomin också! Om vädret tillåter vill säga.


Freja & jag i somras. STEGET <3

Mamma får nog tömköra Freja imorgon. Hinner inte rida alla tre hästarna på morgonen. Börjar ju ändå 12.45, måste cykla hemifrån 12.20. Har svenska i en timma sen Elevens Val i 2 timmar. Så jag landar hemma igen runt halv 5. Inte kul. Men sen är det fredag! Då skall jag till Ullared och det är LOV! Detta ska jag handla (hittils):

- Vintertäcke till Silver
- Bett till Silver, Idomin och Freja
- Whiteboardtavla till stallet
- Hopplatta till Silver
- Ny repgrimma/halsring till Idomin
- GODIS!
- Ny grimma till Silver
- Kanske nytt fleecetäcke till Silver
Sedan kommer jag ju på massa mer när jag är där förstås!

Nu skall jag plugga, sen sova.
XO Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0