På topp


Jag har nog för mycket fritid, men kolla här;
Om ni kollar i vattendroppen på bilden, eller hur att man ser kaklet från köket, det vita? Och kranen? Och vet ni vad man ser mer? Min ketchupflaska!
That made my day!


(Tidsinställt inlägg. Hoppashoppashoppas det fungerar!)

God morgon guapas, någon vaken? Skulle inte tro det egentligen. Inte på en lovdag!
Jag är i alla fall vaken (får vi väl hoppas) eftersom hovslagaren kommer och vi måste städa lite i stallet innan.
Idag skall vi fira storasyster som fyllde år i måndags. Och nu var jag nästan väldigt nära på att säga vad jag köpt till henne, haha. Men det blir inte förräns ikväll. Innan dess har jag väldigt mycket att göra. Jag måste duscha, äta ett x antal gånger, borsta håret och ja.. You see, fullt upp. Jobbigt att ha ett så stressat liv, haha.
Skall nog hinna fota lite mer både bokeh och vatten/dropp-bilder. Kanske fota något annat kul om jag kommer på något!

Förlåt för att jag inte la in bilder på mina kläder jag hade på mig igår, men jag glömde av det helt och hållet, sen blev det natten, haha. Hoppas ni inte är allt för arga på mig.

Nu måste jag vakna om jag inte gjort det redan!
Hörs senare, ciao.

Kommentarer
Postat av: Jozzan♥

Såå cool ;o !

2010-11-04 @ 10:06:51
URL: http://josefineborup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0