This is the end of our movie


Hallojsan.
Sitter i soffan och väntar på att vattnet till pastan skall koka. Jag är hungrig!
Hade ca 1 ½ EV nu i slutet av dagen. Slutade tidigt eftersom vi hade vikarie (som för övrigt var bättre än våran riktiga lärare).
Kan inte riktigt förstå att det är fredag imorgon, denna veckan har gått fort som attans!
I måndags tänkte jag när jag vaknade: 5 år till fredag. LÅT MIG STANNA HEMMA!
Okej, jag har tänkt så varje gång jag vaknat, men ja. Haha. Och nu är det fredag imorgon redan!

Jag tänkte fråga mami om vi kunde åka till staaaden för att jag vill köpa min leopardklänning..Egentligen leopardklänningar eftersom jag har hittat en på H&M och en på JC. Den på H&M skall jag köpa (den där för 49.50:- ni vet?) och den andra på JC skall jag ha till mitt kusinbarns dop. Så jag måste köpa båda, åh så jobbigt!
Måste ju köpa lite nya kläder nu när mitt förslag om walk in closet har gått igenom. Weha!

Hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Jozzan!♥

Aha okej :)

jah vet inget om kamrer, bara att jag vill ha en xD

2010-11-11 @ 16:21:29
URL: http://josefineborup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0