Ombyggnad



Hola guapas
!
Hur är läget? Själv är det rätt bra. Har precis ätit så mätt är jag också.
Kom hem från Josefine för ett tag sedan och vi har läst ELLE och LOOK. Har fått massa inspiration till mitt nya rum!
Jag tänkte göra mitt ena rum till; sovrum, tvrum och en stooor garderob! Sedan skall jag göra mitt andra rum (som ligger vägg i vägg med mitt ena) till pluggrum, pärlrum och djurrum (där min sköldpadda skall bo, vilket hon gör just nu också). Pärlrum mest för att jag tillverkar smycken, det visste ni inte va? Men det gör jag! Kanske kan visa er lite bilder någon dag :)
Just därför skall jag precis göra en ritning över om hur mina rum skall se ut! Har allt framför mig och jag skall ha en stor walk in closet, grymt va?! Tur att jag har en pappa som ÄLSKAR att bygga.
Bilder på mina ritningar och annat kommer alltså in ikväll eller så.
Sedan skall jag skriva ett till, nummer 2, fototips-inlägg. Mycket inspirerande kan jag lova!

Glöm inte veckans blogg, avgörs i morgon.
Hörs sen!


Bjuder på "Gubben i lådan" också.

Kommentarer
Postat av: O L I V I A

Tack, vad snäll du är!

2010-11-04 @ 18:11:02
URL: http://oliviagunnarsson.blogg.se/
Postat av: MYMiC

Jag med!! Har skrivit i ett annat inlägg hur man som privatperson kan hjälpa till för att stoppa det!

2010-11-04 @ 19:09:13
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0