Lurver nr.2

Egentligen skall jag mocka, rida, dammsuga, göra ett armband, fota och äta, men jag fastnade här ändå.
Tänkte bara säga att vårat spa/jacuzzi har kommit nu! När jag kom hem så stod det på altanen. Vet inte om man kan bada i den ännu, men i morgon skall det nog gå.
Jag tänkte också berätta att jag har beställt en lurver (min favorit). Jag har en svart lurver från Stadium och så har jag lurverstrumpor från ... Ullared! Fast denna lurvern har öron. Jag var bara tvungen! Den finns i vit, grå och brun. Brun var FÖR MYCKET björn. Grå såg smutsig ut, så den vita fick duga. Den är riktigt söt. Köpte den mest bara för att.

Den finns på jättemånga olika sidor. Men en svensk sida som den finns på är DENNA!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Snygg! :)

2010-11-22 @ 11:09:05
URL: http://equiline.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0