Uppe med tuppen

God morgon.
Grattis till Idomin som fyller 11 idag, för det första! ♥

Usch, jag vaknar så tidigt när jag är ledig. Fast idag vaknade jag en halvtimma senare än igår, bättre än inget alls.. Det roliga är ju att jag vaknar tidigare när någon annan fyller år än jag själv, haha.
Idag ska jag först ut till stallet ett tag. Konstigt nog så drömde jag att vi skulle sälja Idomin till några småungar, men när de kom hit så passade jag honom helt plötsligt. Vi sålde alltså honom inte för att han växte på 2 minuter, haha. Jag tänkte faktiskt baka en tårta till honom i alla fall, det är han värd. Sen ska jag och mamma åka till Ikea och jag ska prova säng, så vi åker till MyOne eller nån annan hästaffär och köper present till Idomin också. Haha, jag vet att jag är jättetöntig. Tänkte köpa en ny lädergrimma, men ser det ut som jag har råd med det? Nej, inte direkt.. Haha. Får se vad jag kan hitta (:

Nu måste jag äta frukost och baka till ponnyn min, ses senare!

OXOX Ida :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0