Usch..

Hej hej hemskt mycket hej!

Det vart inte kul inatt. Jag blev sjukt dålig av den där sushin jag och syster åt på kvällen. Jag skakade så mycket att jag inte änns kunde stå upp, och så hade jag halsbränna i hela magen. Sen kräktes jag också. Inte värt att nämna, men jag gör det ändå. Jag var vaken i stort sätt hela natten ocoh sov bara 3 timmar. Så jag tränade inte.

Jag har i alla fall städat hela stallet idag, nu är det så rent och fint ett stall kan bli! Ozzie var med mig hela tiden också, så ensam var jag inte :) Sen gick jag in, gjorde i ordning mig så åkte jag och mamma och tittade när storasyster spelade innebandy match, de vann med 8-2. Sen gick vi upp till mormor & hälsade på världens sötaste valpar. Nu är dem 17 dagar tror jag.. Urgulliga! 

Nu har jag ätit pizza (fetttto) och laddar över alla bilderna som jag tog på hundarna förut.
Puss (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0