STALLET

Hellu.
Fick sluta 13:40 idag eftersom vi gjorde matteprovet på NO lektionen i stället. Så jag kom hem 14:10 eftersom bussjävlen aldrig kom. Men nu är jag hemma i alla fall. Ätit en after eight glass redan, och ska äta en hel ½ litare Ben & Jerrys sen. Mycket glass denna dagen, men det skadar inte. Eller hur? Jag ska nog köpa Bohemian Raspberry eller Fishfood, som Elin (ben&jerrys experten) rekommenderade. Hon är ju elit på det där med glass.

Nu måste jag i alla fall byta om, ska rida Freja i hagen nu eftersom all snö där äntligen har smält! Rida Idomin får jag nog också ta att göra, annars blir han överpigg och det vill vi inte. Ska tvinga mamma och ta lite kort tänkte jag. Lägger väl kanske upp några här sen, om det blev några bra. Det är ganska perfekt väder för min kamera att användas, för den är ju som den är.

Ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0