JAG VILL HA SOMMAR!

Några bilder blev det i alla fall. Tänkte ta några i morgon också ifall jag hinner. Men ingen ridning blev det. Han fick gå runt lite i gången och sånt i stället, fast han ville ju egentligen bara äta inne i boxen. Men men, han är som han är. Sin (dock inte så nya länge) mintgröna repgrimma hade han också på sig, han passar så bra i grönt :) Imorgon blir det ridning, för det SKA det bli.

Och just nu har jag faktiskt min egna data, har internet till den för stunden. Skulle ju skicka mitt engelska arbete till mig själv så jag kunde skriva ut det i skolan i morgon, men jag har inte fått tummen ur och gjort det ännu. Det ligger ju på skrivbordet och det är bara att logga in på hotmail, men jag tar det sen. Haha. 

Jag lägger upp några sommar på hästarna ifall någon intresserar sig.


Freja släpptes på sommarbete i somras. Och som hon åt.

Tjocka bebis i somras ♥






Alla bilderna är tagna utav min förra kamera, nästan i alla fall.

Kommentarer
Postat av: christineeee

Jag vill också ha sommar.. nu! :)

2010-03-10 @ 15:56:58
URL: http://www.sommarbarn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0