Hemma idag igen.

God morgon.
Min kväll blev väldigt lyckad igår.. jag la mig i sängen och väntade på att mamma skulle komma hem med mina frallor och min energidryck. Jag somnade efter fem minuter och mamma väckte mig inte. Då var klockan runt 19:30. Och så vaknade jag halv tre inatt och var pigg som få, då hade jag ju sovit mina 7 timmar och kunde gå upp. När jag insåg att den bara var halv 3 så var jag ju illa tvungen att somna om, jag lyckades efter en fight med min rygg som alltid gör så sjukt ont. Sen vaknade jag halv 8, så jag har sovit 12 timmar inatt. Onödigt, men skönt.

Jag har hunnit äta frukost och pluggat en massa tråkig NO. Jag (eller mamma) har kopplat över internet till min data för stunden. Också väldigt skönt. Snart ska jag äta upp min Ben & Jerry glass som väntar i frysen där nere, colan är redan slut för längesen! Uppdaterar mer senare.

Förresten; det blev ingen energidryck, en cola istället för er som funderade över det.

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0