GCO TAR GULD.. I ALLA KLASSER!

Hej :)
Var inte inne igår, jag var för överväldigad. Kan man vara det? Ja, tydligen.
Alla i våran förening tog guld på DM. En cheer-dans klass tog silver, men alla andra guld. Hur bra får man lov att vara? Alla går vidare till RM eller SM (minns inte). HELA FÖRENINGEN gick vidare, det är helt sinnessjukt!
Cougars tog hem MVP (Mest minnesvärda programmet) och det är det första nybörjartävlingslaget som vinner det. Grymt kul!
Efter DM åkte Wildcats till en danstävling till (hip hop) "Just move it". Och.. dem vann den också! Det var inte änns cheerleading men hela laget vann ändå. Det är riktigt duktigt.

Förut tränade jag då, gick väl bra. Kan nästan flickis och rondat salto nu, AWSOME. Sen åkte vi vägen om Frölunda Torg och jag var illa tvungen att gå in på NewYorker. Köpte ingenting, men jag njuter av att bara vara där! Sen åkte vi hem & åt tacos, sen gick jag ut till stallet och hoppade Idomin lite. Han är så taggad på vintern och hoppade minst 1 ½ meter innan hindret vartenda gång. Vi gick upp till 40 cm uppsuttet och jag hoppade honom löst 50. OCH efter det gick vi ut med hunden, eller jag typ sprang. Så nu är jag grymt trött och laddad för en ny vecka!


Nu måste jag plugga kemi, sen käka godis.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0