Alltid lika skönt..

..att ligga i soffan och kolla på bolibompa.

Jag gick faktiskt hem från skolan förut. Min huvudvärk var på topp, som vanligt. Förstår inte felet på mig, jag har alltid ont i huvudet. Eller fel på mig, det kanske är skolan som det är fel på? I alla fall är jag förkyld också. Det var jag igår med, men vad gör man inte för laget? Jag var tvungen att träna. Och det är inget jag ångrar, vi var grymma!

Bolibompa är också världens bästa program när man vill leka ynklig och äta muffins, som nu typ. Värken har släppt lite, känner inte att jag vill ta panodil eller nåt idag, orkar inte droga ner mig med tabletter för lite ("lite") huvudvärk. Det går säkert över när jag har tyst omkring mig, förutom musik.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0